Otse põhisisu juurde

Sünnipäevanädal

Sünnipäevanädal hakkas täna pihta ja ega ta sel aastal eriti mõnus olegi, kodus ei saa eriti olla. Hea, kui oma sünnipäeval olen kodus ja siis pühapäeval ka, esmaspäeval on Soomes koosolek ja siis teisipäeval olen veel pool päeva kodus ja teisipäeval õhtul jälle Soome. Aga pole hullu, telefon on olemas ja videokõned ja üllatusi saab teha igal ajal ja kõige tähtsam on ikkagi see, et mul on kolm kõige kallimat inimest kodus olemas. Enne, kui tööle tulin, sain juba esimese kingituse kätte, Moleskine märkmiku. Tähtsate märkmete jaoks tähtis märkmik, aga väikese Simpsoni kiiksuga. Minu arust väga lahe! Simpsonite märkmikku on tehtud üldse 9999 tükki ja minu oma kannab numbrit 4936.


Tüdrukud said ka omale väikesed roosad märkmikud, olid VÄÄÄGA rahul nendega. Kellel huvi omale ka selline märmik osta, siis neid saab siit

Kolm aastat olen omale korralikku talvejopet nurunud ja siiani edutult. Nüüd võtsin eesmärgiks see omale sünnipäevaks paluda ja sünnipäevakingile ei saa ju EI öelda. Läks õnneks, kuigi ma päris ilusat tootsilikku jahhi sealt ei saanudki, siis nüüd sügisel võin omale uue jope osta. Valik on tehtud, aga ma siin veel välja ei hõiska, kui ostetud, siis saab mul seljas seda näha :)

Valikus olid Parajumpers Long Bear


 Canada Goose Shelburne



 Nobis Abby


Kaks viimast Kanada tootjad, esimene Itaalia oma. Valik oli raske, aga arvan, et leidsin selle õige. Kui Alar sai sünnipäevaks (novembris) ratta, mille ta sai kätte märtsis, siis minu arust väga aus kaup on, kui mina oma aprillis oleva sünnipäeva kingituse saan kätte oktoobris või millal iganes neid talvejopesid jälle müüma hakatakse :)

Vot sellised lood. Palju õnne mulle! (irooniliselt) :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Billund - Legoland

Meie tüdrukud on suured Lego klotside fännid, ehitavad kogu aeg ja see aeg, mis üle jääb, räägin mina et kotsid tuleb kokku korjata. Mingi aeg olid meil klotsid ka värvide järgi sorteeritud, et oleks lihtsam tükke leida, aga nüüd on nad jälle kõik ühes rõõmsas pundis ja mitmes erinevas kastis. Lego ruulib! Ja kuna juhtus selline õnnetu asi, et ma ei saagi minna Hundu lasteaia lõpetamisele, siis tuli kiirelt otsus, et me peame ise korraldama mingi ürituse, mis jääb meenutama lasteaia lõppu ja kus olin ka mina. Lähme Taani Legolandi! Tüdrukutele mõttest rääkides hüppasid nad üles-alla ja ei jõudnud ära oodata, millal reis kätte jõuab. Umbes kuu enne reisi hakkasin ma hotelli broneerima ja hind lõi algatuseks ikka pahviks küll. Vaatasin nii Lego hotelli kodulehelt kui ka booking.com, aga hinda kuidagi soodamaks ei saanud. Vaatasin veel lähiümbruses olevaid hotelle, aga ega nende hinnad mõistlikumad olnud. Võib vist öelda küll, et lisaks lollidele, tuleb ka lapsevanematelt raha ära võtta!

AK uudised

Kas teile ei tundu, et diktorit peab natuke heledamaks keerama? Ma ei näe teda igatahes :) Kadri Hinrikus on vist unustanud, mis Peep Taimlaga juhtus :D Mõõdukus, ikka mõõdukus! Kahjuks pole pilti võtta, milline Kadri hetkel välja näeb, panen Peebu pildi :P

Pavlova

Uusmeremaalased ja austraallased on juba sada aastat vaielnud ühe tordi loomisloo pärast, kes siis ikkagi, millal ja kus. See tort on Pavlova, loodud kuulsa Anna Pavlova auks, aga mis riigi kokk see oli, kes selle retsepti välja mõtles, selles ongi vaidluskoht. Tort on vaidlemist väärt, olgem ausad, mina vaidleks kogu hingest selle eest. Besee, vahukoor, maasikad, mõnus suvemaius. Või miks ma mitte sügisel või talvel või hoopisi kevadel? Pavlova on minu lemmik. Ma teen seda tihti ja minu arust üks kõige lihtsamaid kooke. Ja siis täna ei läinud mul munad piisavalt vahtu. Esimest korda 5 aasta jooksul. Ma ei tea, mis valesti läks, äkki oli see väike tilk munakollast, äkki liiga palju korraga pandud suhkurut. Kes teab. Aga jah, täna ma tegin lausa kaks Pavlovat. Üks on seest fluffy, pealt krõbe ja teine on pannkook, ma isegi ei kujuta ette, mis ta seest olla võib, homme proovin :) Pildilt tunduvad nad praegu ühesugused, aga pealmine on siis kõrge ahjuplaat ja äkki selle pärast tundu